Как да различим добре изградения сайт? (част 2)

Как да различим добре изградения сайт? (част 2)

Продължаваме да споделяме с Вас важните елементи, за които да бъдете особено внимателни при изграждането и поддържането на уебсайт. В първа част на статията отбелязахме значението на видимостта в търсачката на Google, responsive дизайнa и интуитивната навигация, а днес ще разгледаме по-подробно още 4 характеристики, които не бива да пренебрегвате. 

Висококачествено съдържание

Ако искате потребителите да прекарват повече време в уебсайта Ви, то задължително трябва да приоритизирате създаването на ангажиращо, информативно и подходящо за целевата аудитория съдържание. Препоръчително е то да бъде с подробна, максимално систематизирана и лесно смилаема от потребителите информация, да съдържа интерактивни елементи, които привличат внимание, и да има ясна структура, която да позволява лесно откриване на важните за потенциалните Ви клиенти въпроси.

Силен призив за действие

Призивът за действие (CTA) е съществен елемент на всеки добре проектиран уебсайт защото насърчава потребителите да предприемат конкретно действие, като например извършване на покупка, регистриране за нюзлетър, изтегляне на безплатен файл (гайд) и др. Ефективният CTA трябва да бъде със силно въздействащо послание, ясно обозначен и привличащ вниманието на всеки потребител.

Сигурност и надеждност

Потребителите стават все по-загрижени за личните си данни, които предоставят в интернет пространството. За да повишите доверието им във Вашия бизнес, трябва да ги уверите, че Вие сте надеждни и лигитимни. За тази цел, не забравяйте да включите SSL сертификат, който криптира данните и показва, че сайтът е защитен, както и страница с повече информация за Вашата дейност, екип, физически адрес, контакти и др.

Анализ и оптимизация

Добре изграденият уебсайт трябва да бъде непрекъснато анализиран и оптимизиран спрямо данните и обратната връзка от потребителите. Това включва използването на инструменти за анализ, за да се проследяват показатели като трафик, време на сайта и проценти на реализация. Въз основа на тези данни могат да се направят промени по уебсайта, за да се подобри потребителското изживяване и да се увеличат конверсиите.

Ние знаем колко е важен добрият уебсайт за всеки бизнес, затова поддържаме висок стандарт в изграждането и оптимизирането на успешния такъв. Отворени сме за нови предизвикателства и вълнуващи проекти, с които заедно да достигнем до нови върхове! Свържете се с нас още днес.