Новите тенденции в оптимизацията за търсачки

Новите тенденции в оптимизацията за търсачки

През 2021г Google обявиха няколко нови ъпдейта в техните алгоритми. Един от тях беше MUM или Multitask Unified Model. Този ъпдейт насочва вниманието на всички професионалисти в сферата на онлайн маркетинга и по-специално на оптимизаторите към семантиката на текстовете и семантичното търсене. Като продължение на BERT ъпдейта, MUM усилва значението на авторитетно написаното съдържание.

Как да се възползваме от новостите в търсещата машина на Google?

Тематичен авторитет

Авторитетът в дадена област на знанието или бизнеса се изгражда с месеци или години. За целта даден човек или сайт трябва да покаже задълбочени и аналитични познания в дадената сфера като прави корелация между различните въпроси, които се засягат в дадената област на познанието. Това означава различни гледни точки и анализ на проблемите, за да се повиши познанието по дадения въпрос.

Тези основни принципи са залегнали и начините на работа на търсачката на Google. Ако искаме нашият сайт да бъде авторитет в дадена област, то той трябва да изчерпва възможно най-пълно въпросите в тази област. Различните гледни точки, исторически препратки, бъдещо развитие, актуални теми и дори новини. За да бъдем авторитети в дадената област трябва да можем да дадем задоволяващ и смислен отговор на повечето въпроси, които потребителите ще си зададат, които са свързани с дадената област.

За да се постигне това, нужно е да се създаде карта на съдържанието, която да обхваща основните теми и проблеми по даден въпрос. Към всяка от тези основни теми могат да се задават множество въпроси и всеки от тези въпроси може да се използва за създаване на релевантно съдържание. По този начин с план съдържат 30-40 или 150 статии на дадена тема, нашият сайт ще се изгради като авторитет в дадената област.

Стимул от Google да се създава качествено съдържанието

Професионалистите в SEO оптимизацията са на мнение, че мотивацията на Google да прави промени към по-качествено и богато съдържание не е изцяло безкористна. Въпреки всичко, няма спор, че добре написаното и богато съдържание е полезно за потребителите. Знаейки това и знаейки посоката на развитие на търсачката всеки собственик на бизнес е нужно да положи усилия за изграждане на авторитет в дадената сфера. Редовното вписване на блог, задълбочен анализ на тенденциите в бизнеса, техники за работа, материали, лоши и добри практики. Всичко, което може да се каже за дадения бизнес е добре да се каже. Сайтове които правят именно това биват повдигани в резултатите след последните промени в алгоритмите на „машината“.

 

Ние от ProgressFactory работим с професионални писатели, които умеят да проучват темите и да създават професионално и качествено съдържание, което е в тон с променящите се правила. Доверете ни се и се свържете с нас още днес.