Социалните мрежи - или защо трябва да сме активни в социалните канали

Социалните мрежи - или защо трябва да сме активни в социалните канали

Социалните медии са неделима част от ежедневието ни – там споделяме лични моменти, събития от живота ни и куп друга информация с приятелския ни кръг. Освен всичко това социалните мрежи са „дом“ на редица брандове, позволявайки им да изградят своето онлайн присъствие, да достигнат до своите таргет потребители и да получат дивиденти за бизнеса си под формата на продажби, събиране на контакти, получаване на запитвания и още много други. Все повече собственици на онлайн магазини инвестират средства за промотиране на продуктите и услугите, които предлагат в социалните мрежи като Facebook, Instagram, Twitter и дори LinkedIn.

Днес, за да бъде успешен един бранд, той трябва да присъства в интернет пространството. Това спомага за увеличаване неговата видимост и възможността за свързване с нови клиенти. 

Потребителите все по-често достъпват онлайн съдържание през мобилните си устройства, което налага съобразяване от страна на бизнесите с т.нар. mobile-first подход, а именно предлагане на такъв тип публикации в социалните медии, които да отговарят на параметрите на мобилните устройства за още по-добро потребителско преживяване.

За да генерират повече продажби, брандовете трябва да насочат своята маркетинг стратегия към подходящата за бизнеса аудитория, на която да се предложи атрактивно и интригуващо съдържание. Така те ще успеят да се откроят сред конкурентите и да привлекат вниманието на потребителите, които в последствие да станат техни реални клиенти.

Силната връзка с крайния потребител е от изключително значение за доверието към даден бранд, затова бизнесите трябва да инвестират в онлайн присъствието си, да са активни в социалните канали и да предоставят качествено съдържание, което да им донесе реални продажби.

Как да използваме правилно социалните медии?

Онлайн пространството предлага голям набор от социални платформи, в които бизнесите могат да се рекламират. Изключително важно е избраните социални мрежи да бъдат подходящи за съответния бизнес. В последните години се забелязва тенденция, която показва, че ниши занимаващи се с онлайн продажба на различни продукти, имат по-голяма аудитория и възвръщаемост, когато използват Instagram, а бизнеси които предлагат услуги - получават повече запитвания от Facebook.

След избиране на подходящите платформи, бизнесът трябва да изготви своя контент план за съответните канали, който да включва типа съдържание, както и датата и часа на неговото публикуване. Редовното поддържане на социалните мрежи и създаването на релевантно съдържание спомага за ангажиране на аудиторията, което от своя страна задържа интереса на потребителите към конкретния бизнес. 

Progress Factory предлага услуги за създаване и поддръжка на социални профили, за да улесни свързването на брандовете с техните потенциални клиенти. Нашите дигитални експерти изготвят кампании, съобразени с интересите и спецификите на аудиторията Ви, сезонността на продуктите и услугите, които предлагате, както и работят дългосрочно в посока изграждане на силно онлайн присъствие на компанията Ви. Като част от дигиталните услуги, които предлагаме е и платената реклама в Google, Facebook, Instagram и Linkedin. 

Свържете се с нас, за да имате един сигурен партньор в развитието на вашия бранд!