Ключът към успешния маркетинг

Ключът към успешния маркетинг

Историята, която ще ви разкажем днес е по истински случай и е ярък пример от практиката ни. Ще ви споделим за съвместното ни “пътешествие” с Alma Lasers България и начинът, по който позиционираме един световно признат лидер на българския пазар. Какви са резултатите до тук от стратегията ни и защо подходът ни беше оценен високо от централата на глобалната Alma?

В разрез с всички правила за хронология, започваме от кулминацията на историята.
През февруари тази година Alma Lasers ЕМЕА проведе награждаване сред своите партньори, за да отличи добрите практики в различни категории. Нашите приятели от Spectro Group - ексклузивен представител на Almа за България, които ни довериха популяризирането на бранда преди около година, спечелиха наградата Best Marketing.
Това е впечатляващо отличие за тях, като фирма, оперираща на B2B пазар в натоварена и сравнително ограничена ниша. Но е също постижение от особена важност и за Progress Factory като рекламна агенция. Показател е, че тактиките, които прилагаме и резултатите, които постигаме с опита и уменията си са признати на международно ниво.

Какво ни отличи?
Ключът към успешния маркетинг се крие в успешното партньорство и съвместни усилия. Нашият екип, с всичките си сертификати и години опит, не струва нищо без експертизата на клиента в неговата сфера на бизнес. Дори най-впечатляващата маркетингова стратегия остава безполезна ако не е разбрана и приложена последователно във всички нива на бизнеса. Spectro Group са партньор, който се доверява на експертизата ни, но оценява и своята роля в процеса. Така съвместната работа ни води целеустремено към растеж.

Как растем?
Рекламната агенция расте с растежа на своите партньори. А устойчивият растеж е този, който се развива с умерени темпове. Всичко друго е преходно и несигурно. Развиваме Alma Lasers Bulgaria от около година. Развиваме и стартов маркетинг пакет на част от тяхната партньорска мрежа от студиа и естетични центрове. Beauty секторът в България е бизнес, чийто “кътни зъби сме изучили усърдно” и внимателно продължаваме да следим, както на ниво B2B, така и на ниво B2C.

Стъпка 1: Базата - поток от аналитични данни

Базата, която внесохме още при старта на проекта е подсигуряването на добре конфигурирани аналитични данни за поведението на потребителите на уебсайта и в социалните мрежи, което ни даде добра основа кои са слабите звена и къде има нужда от подобрения.


Стъпка 2: Комуникационна стратегия
Стъпвайки на добра извадка от данни, касаеща целевата аудитория и приоритетите от портфолиото на Alma, създадохме план относно типа съдържание, което би било ефективно за бизнес клиентите, които целим да достигнем. 

 

Стъпка 3: Подобрения в уебсайта и цялостното позициониране
- Разработихме лендинг страница за реклами в Google и Facebook, за да водим потребителите директно към целта, която желаем да постигнем - запитване за бизнес консултация и да не ги губим в обширния сайт, с който в момента разполага Alma Lasers Bulgaria.
- В процес сме на разработка на нов сайт с B2B насоченост, модерна визия и добра скорост на зареждане, за да съберем в него есенцията от информация, която всъщност е важна за потребителите да почерпят важна информация и да направят своя избор.

Стъпка 4: Последователност в онлайн присъствието
Създаваме и разпространяваме последователни и уверени съобщения към потребителите във всички комуникационни канали, като по този начин гарантираме стабилно позициониране с добра разпознаваемост на марката. Създаваме професионални дизайн и съдържание за Facebook, Instagram, Youtube, Google Search. Google Display Network. Навсякъде показваме същността на бранда - надежден партньор на естетичния бизнес в България, който се ангажира не само с продажбата на високотехнологични платформи, но и е верен консултант в бизнес развитието на своите партньори.

 


Стъпка 5: Ролята на органичният трафик до рекламата
Много харесваме органичния трафик! Хората стигнали до сайта отвъд реклама са най-верният показател кога един бизнес се развива, в каква насока е спечелил доверието на аудиторията и дали съдържанието, което е обявил на страницата си е действително полезно.
Случаят с Alma е точно такъв. Без да работим активно SEO оптимизация виждаме плавно растящ органичен трафик. Това ни дава основно два извода:

  • Брандът става по-популярен благодарение на реклама и цялостното си представяне в страната.
  • Има страхотен потенциал да се развие като допълнителен канал и да допринесе за повишаване на броя регистрирани запитвания. 

Нещо, което несъмнено ще развием след пускането на новия сайт в експлоатация.

Надяваме се казусът, който ви представихме да ви се е сторил интересен. Имаме и други подобни истории от различни сфери на бизнеса, които с удоволствие бихме споделили с Вас. Пишете ни на office@progressfactory.bg или в социалните мрежи!