Изграждане на уебсайт – най-горещите актуални тенденции

Изграждане на уебсайт – най-горещите актуални тенденции

В дигиталния свят пионерите винаги печелят. Изоставането от съвременните трендове пък е най-големият грях, който може да си позволи една компания. А когато става въпрос за фундаментални операции като изграждане на уебсайт, примката около екипа сякаш се затяга още по-силно. В тази сфера никой няма право на грешки. Защото без сайт бизнесът има полуживот и не съществува пълноценно. Защото именно в инструментариума, подхода и методологията за изграждането на уебсайт новостите и иновациите се заменят една с друга със скоростта на светлина. Ако не яхнем вълната, оставаме на задни позиции. А до края на опашката рядко стигат и клиентите, и инвеститорите.

Не изоставайте, а действайте, импровизирайте и разнообразявайте. Или най-добре, още сега си сверете часовниците с топ актуалните и интересни тенденции за изграждане на уебсайт.

AR за по-вълнуващо потребителско преживяване

Добавената реалност вече не е някаква извънземна технология, която очакваме и още се чудим как да приложим в бъдеще. Тя е факт и все повече дизайнери и програмисти я прилагат в проектите си за изграждане на уебсайт. AR скъсява все повече дистанцията между традиционните действия в материалната среда и извършването им в интернет, поради което нивото им на автентичност се доближава все по-осезаемо.

AI за по-тясна връзка с потребителите

Изкуственият интелект е другата новост в дигиталния свят, която все по-често ще намира в сферата на разработката на уебсайтове.  Тази система, от една страна, намалява оперативното време за редица действия по платформите, но от друга подпомага предоставянето на по-персонализирано преживяване на крайните клиенти.

Здравейте, чатботове!

Доскоро думата „чатбот“ бе мръсна, но с осъвременяването на техния облик и начин на работа, тя се сдобива с качеството „необходимост“. Бизнесът вече предпочита да инвестира човешкия ресурс от отдела по поддръжка в по-креативна и носеща постоянни и значителни приходи работа.

AMP – любимец и на Google, и на бизнеса

AMP или accelerated mobile page представлява мобилна ускорена страница. Тя съществува под формата на фреймуърк, който е дело не на кой да е, а на самите Google. Ето защо по отношение на представянето на сайта в SEO отношение, една APM ще се третира доста по-положително от ИТ гиганта. Бизнесът все по-осезаемо проявява интерес към този вид мобилни ускорени страници, тъй като създаването им пестят време, а в някои случаи и финансови разходи.

Ние, екипът на Progress Factory винаги се стремим да се придържаме към актуалните тенденции и новости в ИТ сферата. Строго се придържаме към тази си линия на работа и по отношение на услугата ни изграждане на уебсайт. Свържете се с нас, за да ни разкажете повече за вашата бизнес идея, а ние да ви споделим плановете си за нейното осъществяване!