Изграждане на уебсайт – грешките, които все още допускат

Изграждане на уебсайт – грешките, които все още допускат

Модерният свят, в който живеем, наложи едно неоспоримо правило: началото на всеки бизнес задължително трябва да има дигитални корени. Без онлайн присъствие и най-иновативният продукт или най-качествената услуга няма как да просперират дълго време в съвременния висококонкурентен пазар.

Ясно е, че всяка фирма, асортимент, дори един-единствен артикул или идея имат нужда да бъдат изразени и в качествена платформа в интернет. Без значение дали става дума за магазин, блог, корпоративен сайт или друга форма на онлайн присъствие, то е задължително и наложително. А за да изпълни всички поставени задачи, страницата трябва да е идеално разработена – и по отношение на визия, и по отношение на функционалност. С опит, внимание към детайла и съобразяване с нуждите на конкретния бизнес всичко това е възможно, стига да се избягват основните грешки, които все още се допускат при изграждане на уебсайт.

Бърз анализ ни позволи да стигнем до извода, че в практиката и най-добрите все още правят тези грешки. Някои от тях обаче биха могли да представляват сериозна заплаха не само за целия сайт, а и за бизнеса, който той представлява. Ние смятаме, че всеки специалист има нужда от регулярна ревизия на своята дейност. Само така ще се усъвършенства и развива в правилната насока. Ето защо всеки специалист по изграждане на уебсайт трябва да се увери, че не допуска тези често срещани грешки и в своята практика.

Дизайнът страда от липса на ясно изградена концепция

Визията на сайта е не просто важна, а дава предположение дали потенциалните му посетители изобщо ще проявят интерес към него. Ако дизайнът на страницата не следва определена логика, няма никаква идея или е хаотичен микс от различни стилове и елементи, които не си подхождат, потребителите ще си тръгнат от нея моментално. Никой не обича твърде много цветове, изскачащи банери и объркани менюта. Същевременно, никой няма да остане впечатлен и от сайт с дизайн, който е бил популярен преди 10, а дори и 5 години.

Сайтът не е добре оптимизиран за мобилни устройства

Над 70% от потенциалните клиенти на почти всеки бизнес днес ще го потърси в интернет или ще изпише ключови думи, чрез който да стигне до сайта му, през мобилно устройство. Ако страницата не е оптимизирана за телефони и таблети, компанията на практика функционира на 30% от своя потенциален капацитет. Това означава загуба на приходи, нисък интерес от страна на аудиторията и скорошен фалит.

Страницата е с трудна навигация

Потребителите днес не търсят ексклузивни продукти. Те не търсят и крайно ниски цени. Потребителите имат нужда от удобство и комфорт. Те искат да спестят време и заради това, пазаруват в интернет. Нагледали са се на всякакви артикули във всеки бранш. Знаят много добре какво предлага пазара. Потребителите ще останат доволни, когато търсенето им бъде удовлетворено по максимално бърз, лесен и функционален начин. За целта сайтът трябва да има лесна за използване навигация и с всичко необходимо на един клик разстояние.

Страница, в която са допуснати тези сериозни грешки, няма да просъществува дълго време и няма да постигне резултатите, за които е създадена. Екипът на Progress Factory обаче е насреща да ви помогне, за да ги отстраните. Не се колебайте и се свържете с нас, както ако имате нужда от услугата изграждане на уебсайт, така и ако разполагате с такъв, но смятате, че има нужда от подобрения.