6 добри практики за фокус върху PPC лендинг страници

6 добри практики за фокус върху PPC лендинг страници

Целевите страници (лендинг страници) са навсякъде около нас и без съмнение сме посещавали много такива при редовното си сърфиране в интернет.

 

Какво цели лендинг страницата?

 

Лендинг страницата е място, към което посетителят е пренасочен след кликване при търсене, дисплейна или социална реклама.

Целта на страницата е да конвертира посетителите в продажби.

Лесно е да добавите бутон „Купете сега / Регистрирайте се“ на Вашата целева страница, но подходящото и привлекателно визуално съдържание ще подобри в пъти Вашите шансове за превръщане на посетители в клиенти. Ето защо ние от рекламна агенция Progress Factory подготвихме списък с 6 добри практики, които може да използвате, за да насочите посетителя към крайната Ви цел, т.е. към Вашата водеща форма или страница за продажби.

 

Най-успешни практики за целевите страници на PPC

 

Има шест основни области, върху които вашите PPC целеви страници трябва да се съсредоточат, за да извлечете максимума от тях:

  •     Дизайн
  •     Брандиране и цел на сайта
  •     Призив за действие (Call-to-action)
  •     Стойностно предложение
  •     Визуализации
  •     Текст

 

1. Дизайн

 

Много важно е дали дизайнът е „чист“, доколко се фокусира вниманието върху правилните неща. Ключовите съобщения трябва да бъдат поставени  на централно място с цел да грабнат посетителското внимание веднага щом „кацне“ на страницата Ви.

Информацията, която не е от съществено значение като отзиви на клиенти, как работи дадения продукт и прочие, трябва да се намира по-надолу. Така успявате да поддържате страницата чиста и лесна за следене, тъй като ако има твърде много информация, тя ще разсейва потребителите от тяхната основна цел. И накрая, не забравяйте да използвате контраст между фон и текст, така че Вашите съобщения да бъдат ясно видими и четливи за посетителя.

 

2. Брандиране и цел на сайта

 

Важни въпроси, на които трябва да си отговорите, са:

  • Ясно ли се разбира на кого е сайтът?
  • Каква е целта на страницата?

Ако използвате същата цветова тема в лендинг страницата като тази на корпоративния Ви сайт, ще наложите идентичността на Вашата марка.

Погрижете се за шрифтовете и логото – нека всичко се вижда и чете добре, за да бъде запомняно и асоциирано с Вас. Посетителите трябва ясно да знаят къде и как да продължат, а добре проектираната страница ще създаде гладко и лесно пътуване и изживяване на потребителя.

Помнете, че една затрупана страница ще отвлече вниманието на посетителите от основната цел на вашия сайт, така че помислете за преместване на елементи, които потенциално биха могли да объркат или разсеят.

 

3. Call to action

 

Използвайте един основен призив за действие на Вашата целева страница, където е възможно.

Ако използвате различни, това би могло да отдалечи потребителите от основната Ви цел. Посланията трябва да са ясни, недвусмислени и да са над сгъвката, така че посетителите ясно да знаят какво натискат и как да продължат към следващата стъпка на процеса.

При бутоните и текстът трябва да се използват контрастни цветове. Бутон, който е съчетан с Вашия фон с помощта на подобни цветове, ще създаде объркване и най-определено ще увеличи шансовете за напускане на страницата.

 

4. Стойностно предложение

 

Давате ли отговор на въпроса защо да се закупи даден продукт оттук, а не от друго място?

Не забравяйте да посочите причина защо Вашият продукт или услуга е най-доброто решение на техния проблем.

Стремете се да покажете на потенциалните си клиенти защо те трябва да Ви избират пред останалите конкуренти и да наблегнете на Вашите уникални предимства в бранша.

Създайте и наложете достоверността на вашата марка с потребителски рецензии, поддържащи статии и функции. Това ще Ви помогне да внушите доверие на Вашите потенциални клиенти.

 

5. Визуализации

 

Представят ли Вашите визуализации фини и подсъзнателни индикатори, които насочват посетителите към правилното решение?

Помислете за предлагане на визуално интерактивни демонстрации на вашия продукт. Освен че могат да обясняват нещата бързо и лесно, видеоклиповете са силно ангажирани и могат да помогнат да спечелите доверието на публиката.

 

6. Текст

 

Кратки изречения, ясни думи и изрази, лесни за разбиране и дефиниране. Тъй като посетителите обикновено сканират и пропускат страници, фокусирайте се върху заглавието, подзаглавията, изображенията и бутоните за интеракция. Силните заглавия и подзаглавия ще имат по-голямо въздействие върху посетителите.

Наблягайте на ползите, а на самия продукт/услуга. Това ще Ви помогне да се откроите сред конкуренцията и да сте по-надеждно решение за читателя.

 

Допълнителни възможности

 

Тествайте непрекъснато страницата, за да подобрите нейното качество в реализирането на целите, които сте ѝ поставили.

Пробването на различни текстове, рекламни послания, цветови теми и оформления  - това може да Ви помогне да откриете какво работи (и кое не работи) от гледна точка на реализацията или ангажираността.

Ако се нуждае от помощ или идеи за Вашата рекламна кампания, не се колебайте да се свържете с рекламна агенция Progress Factory – на един клик за Важните Решения.

Очакваме Ви!