За проекта
Клиент:
М&М Fruit
Категория:
Корпоративен/Онлайн магазин/Екология
Услуги:
графичнен и уеб дизайн, UI/UX, front end и back end
Година:
2018
Клиентът

М и М ФРУТ EООД е създадена през 2001 г. и към момента е един от основните доставчици за страната ни на пластмасови изделия, обслужващи различни сектори от икономиката като екология, селско стопанство, индустрия. Филиал е на JCO PLASTIC Spa. Италия и TECNO PLASTICA HELLAS A.E. Гърция, които са сред лидерите в производството на пластмасови изделия в Европа. М и М Фрут ЕООД развива дейността си на българския пазар близо 20 години, като за този период е доказала лоялността и коректността си към своите клиенти и бизнес партньори.

Основни характеристики на уеб сайта
  • Онлайн магазин с интегрирани модули на куриери Спиди и Еконт.
  • Специално изработен административен панел за следене на продажби, създаване на товарителници и управление на цялата уеб страница.
  • Модерен, авторски, респонсив дизайн, разработен в 6 основни резолюции.
  • Потребителска регистрация с история на поръчки, фактури и други.
  • Изработен според всички изисквания за SEO.
Основни характеристики на уеб сайта
Концепция

Основната идея на сайта е да осигури на компанията модерно и съвременно онлайн присъствие, както и да изгради в потребителя идеята “за едно по-чисто бъдеще”, запознавайки го с дейността, продуктите и философията на компанията.

Освен презентационния характер на уебсайта, той е структуриран и като онлайн магазин, който представя продуктите на компанията в пет основни категории: Екология, Селско стопанство, Индустрия, Винопроизводство, Резервни части и Поддръжка.

 

Изпълнение

Цялостната визия и стилистика на сайта цели да предаде екологичната/зелена насоченост на компанията в съчетание със сигурността и стабилността на бизнеса, ръководен от нашият клиент.

 

За целта сме използвали съвременни визуални и графични елементи като:

 

  • Подходящи зелени цветове, преливащи в плавни градиенти
  • Изчистени шрифтове с различна стилистика
  • Шарки (Pattern-и) в комбинация с градиент
  • Индивидуални илюстрации и фотоколажи
  • Интерактивен карусел с възможност за директно добавяне на продукти в количката
  • Паралакс ефекти и ховър анимации
  • Интерактивна карта и контактна форма
Изпълнение

Разделихме продуктите в 5 основни категории с възможност за лесна навигация, както през фиксирания хедър, така и през странично разположеното меню в категорията “Продукти”. Всеки артикул може да бъде подробно разгледан и добавен в количката.

 

В специално изградената администрация на сайта, клиентът може лесно да следи своите продажби, да създава автоматично товарителници с кликането на един бутон, да добавя и редактира съдържание по страницата и много други.

 

Сайтът притежава възможност за регистриране на потребителски профил с цел удобство и сигурност при пазаруване, а чрез секцията “Новини” потребителите могат да научат най-новите събития около компанията.

 

Дизайнът е изцяло авторски и адаптивен (респонсив), разработен функционално и визуално за стандартните резолюциии на смарт устройствата. Не са използвани готови темплейти и теми - изцяло съобразен и изграден с изискванията на клиента.

Изпълнение  - 2

Дизайнът е изцяло авторски и адаптивен (респонсив), разработен функционално и визуално за стандартните резолюциии на смарт устройствата. Не са използвани готови темплейти и теми - изцяло съобразен и изграден с изискванията на клиента.

 

Еблематичната сграда за София Полиграфик бизнес център е проект за уеб дизайн на Прогрес Фактори.