
Защо Ви трябва digital marketing специалист?
С всеки изминал ден потребителите на социалните мрежи като Facebook, Twitter, TikTok, Linkedin, Youtube се увеличават, затова е важно и бизнеса да присъства там.
Не малко сделки се сключват посредством различни рекламни кампании, които са имали за цел да популяризират нова услуга или продукт, който даден бранд предлага. Бизнес, който не присъства в социалните медии, изпуска огромната възможност да достигне до широка аудитория, пред която да представи продуктите и услугите си.
За да започне вашето приключение, трябва първо да създадете бизнес профил в избраната от вас социална медия и да разработите точна и ясна стратегия, с която да привлечете желаната от вас аудитория. Всичко звучи лесно, но дали е така?
Лесно се създават профили, но дали те показват това, което може да привлече правилната аудитория е под въпрос. Не всичко се свежда до самото създаване на профил, важно е и каква информация е добавена като описания и изображения в него, дали е конфигуриран правилно за правилната аудитория и още много други малки подробности.
След създаването на профила, започва изграждането на стратегията, с която искате да развиете присъствието си. Важно е да се подберат правилните похвати, изображения и текстове, които да се споделят. Да не забравяме и правописа - в момента има изключително много реклами, които имат добър дизайн, но текстът им е с правописни грешки, което определено създава лошо впечатление на потребителите. Публикация с грешки трудно ще достигне до правилната аудитория и в повечето случаи коментарите под нея ще са на тема “правопис” отколкото за това какво е приложението на продукта или услугата, която предлагате. Това накърнява бизнеса и вместо да получи някакви позитиви от вложените пари за реклама, може да го закопае и да не може да изплува отново в онлайн пространството.
След като вече сте стартирали кампания, не трябва да забравяте да сте активни!
Все повече потребители ще започнат да се свързват с вас и да се интересуват от допълнителна информация за това което предлагате, доставката, наличностите и т.н. Отговаряйте колкото е възможно по-бързо на запитванията, за да не намери потребителят друг бизнес подобен на вашия и да поръча от тях.
Оптималният вариант, за да постигнете най-добрите резултати за максимално кратко време е да намерите специалист, който да ръководи вашите профили в онлайн пространството.
Дигиталният маркетингов специалист ще изгради цялостната маркетинг стратегия и необходимите материали за нея, които разбира се ще бъдат съгласувани със собственика на бизнеса, за да се постигнат максимално добри резултати за всички страни. Цялата работа ще се извърши от него, а за вас остава останалата част - продажбите и доволните клиенти!