НОВИНИ
В света на SEO: експертни съвети, с които да увеличите трафика си

За да си осигурите трафик, не е достатъчно да заложите на качествена и добра изработка на уебсайт. С напредването на технологиите, все повече неща се променят в сферата на бизнеса.

Всички знаем, че Google обича да актуализира своя алгоритъм. Доказано е, че за една година са възможни над 500 промени в резултатите от търсене.

 

SEO се нарича оптимизиране на съдържанието Ви с цел да се показва по-нагоре в резултатите от търсенето. С толкова много промени е лесно да пропуснете нещо.

И когато пропуснете нещо във връзка със SEO, Вашето съдържание може да бъде и невидимо. Но ако го направите правилно, можете да се възползвате от предимствата на увеличения трафик, което води до повече кликове и посещения и увеличава продажбите.

И всеки бизнес иска повече трафик, който да води до продажби, нали?

SEO факторите за класиране се промениха много през годините. Техниките за оптимизация на търсещи машини също се развиват. Ето защо събрахме някои съвети от експерти, за да можете да се уверите, че използвате най-добрата стратегия за SEO през 2019 г.

 

SEO съвети за по-добро представяне

 

1. Фокус върху потребителското преживяване

Експертът по SEO Брайън Дийн говори за  важността на сигналите от потребителския опит в класирането в търсачките. Вече чухме от Google, че RankBrain е третият им най-важен фактор за класиране и тази тенденция е не само вероятно да продължи, но и да стане още по-важна през следващите месеци и година.

По-просто казано, RankBrain наблюдава как потребителите взаимодействат с резултатите от търсенето и ги класира въз основа на това. Ако потребителите кликнат върху резултата и незабавно напускат сайта, сайтът ще започне да губи позицията си в  класирането. Но ако потребителите кликнат върху резултата и прекарват времето си в сайта, той ще започне да се класира (или да остане на по-високо място в класацията).



2. Използвайте потенциала на видеата

Видео маркетингът може да бъде огромен източник на трафик, но някои маркетолози все още пренебрегват своя потенциал, казва Шилпа Шах, съосновател в „Хъмингбърд Уеб Солюшънс“. Шилпа подчертава като най-добър SEO съвет - качеството над количеството. Това, че имате голям брой индексирани страници, не винаги означава, че сайтът ви ще привлече по-голям обем органичен трафик. Шах насърчава собствениците на сайтове да се отърват от плитките постове в блоговете си, които имат нисък брой думи или повърхностно съдържание  и да се съсредоточат върху съдържателния контект, който е наистина привлекателен и кара всеки посетител да прочете всичко докрай. Също така, видео съдържанието има много неизползван потенциал, който е чудесен за SEO и ангажира ефективно потребителите. Смята се, че в бъдеще онлайн видеата ще са с приоритет пред останалото съдържание. Cisco смятат, че онлайн видеото ще съставлява 80% от целия онлайн трафик до 2021 г. И дори с цялото това видео там, 43% от хората казват, че искат дори повече видео съдържание!

Ето как оптимизирате видеосъдържанието си:

  • Актуализирайте заглавието и описанието на по-старите видеоклипове, за да ги запазите за търсене и подходящи.
  • Оптимизирайте качеството на аудио и видео на видеоклипа, както и графики и изображения.
  • Интегрирайте видеоклипове в останалото съдържание на сайта си.

 

3. Съсредоточете се върху мобилното индексиране

Този съвет е директно от източника: Google.

Първо, какво означава „индексиране за мобилни устройства“? Просто казано, това значи, че Google вече счита мобилната версия на сайта Ви за основна.

Ако нямате такава, сайтът Ви ще продължи да се зарежда в декстоп версия. Но ако имате - класирането Ви може да е хит; не забравяйте, че потребителският опит е от огромна важност за търсачките.

За още полезни съвети, свързани с оптимизирането на Вашия сайт, може да се свържете с нас. Ако се нуждаете от изработка на уебсайт, уебдизайн, външна реклама, печатни рекламни материали и други, разгледайте нашите услуги. Обадете се, очакваме Ви!