Успешният брандинг не е само перфектен дизайн и вдъхновяващ текст на уебсайта

Успешният брандинг не е само перфектен дизайн и вдъхновяващ текст на уебсайта

Брандът е жив организъм! Той се ражда от Вашите идеи и започва да се развива във външна среда. В началото той бива асоцииран основно с това, което Вие му зададете като визия и характер. Но с популяризирането и взаимоотношението с повече потребители, той може да придобие странични свойства, за които не сте и подозирали.

 

Защо се случва така?

Подобно на взаимоотношенията между хората, марките продукти/услуги също често оставят впечатления и дори формират нагласи след взаимоотношение. Едва ли има човек, който не се е чувствал разочарован или възторжен след преживяване в хотел или използване на продукт. Най-естествената реакция е да разкажем. Да се похвалим. Да се оплачем. Всички тези реакции разбира се са субективни. Вашият бранд може да бъде любим на една група хора и да не е харесван от друга.

 

Технологичният прогрес на XXI век предлага много и разнообразни средства за споделяне на мнения онлайн. Повече от лесно е да се разпространи както полезна, така и зловредна информация относно качествата на продукт или услуга. Историята е видяла много на брой катастрофи на успешни брандове, подценили външните фактори, които влияят на репутацията на бранда им.

 

Как да повлияем?

Като душа на бранда, най-правилният Ви ход би бил да се включите в дискусията. Не да наемате “армия от тролове”! Не да се ангажирате с изкуствени практики за фалшиви позитиви! Те само ще задълбочат проблема. Правилното решение ще Ви отнема време. Време да следите настроенията и мненията. Време да отговаряте на потребителските ревюта. Време да благодарите. Но и също време да се аргументирате и да разбулвате публично лъжи и лоши намерения. Важното е да участвате и да уважавате събеседника в лицето на потребителя.

 

И като всеки бизнес, вероятно и Вашият има слаби места. И вероятно потребителят понякога ги забелязва. Възможно е дори да сте обидили някого неволно. Негативните отзиви не винаги са катастрофални. Отговорете им. Извинете се. Покажете, че се стараете и Ви е грижа!

 

Зачестиха практиките на кампании от конкуренцията, която активно целят да навредят на реномето на Вашия бизнес. Е, уверяваме Ви, че при постоянно следене на дискусията дори и тези, добре финансирани анти-рекламни кампании, хванати навреме се овладяват бързо. Позволете на потребителя да опознае Вашия тон и характер и той лесно ще разпознае зловредната чужда намеса.

 

Управлението на онлайн репутацията изисква време; изисква старание и известна доза познания за средствата за онлайн комуникация. Все пак за да вземете участие в дискусията, трябва да откривате къде се води тя. Ако Вашата фирма не разполага с необходимите ресурси да се справи, рекламна агенция Прогрес Фактори е тук за да бъде Вашата дясна ръка. Нашите специалисти умело ще управляват Вашата онлайн репутация и ще се погрижат дискусията да продължи.