Основни елементи на бранд идентичността (Част 2)

Основни елементи на бранд идентичността (Част 2)

Вече научихте за част от визуалните елементи на бранд идентичността, в Бранд идентичност, в която разгледахме подробно логото и изграждането на уебсайт, а сега е време да Ви запознаем и с останалите:

Brand book

Brand book-a съдържа всички елементи, които изграждат Вашият бизнес - от неговите основополагащи принципи (мисия, визия, ценности) до визуалната му идентичност (лого, цветове,шрифтове). В голяма помощ е за създаването на последователно съдържание за Вашата аудитория, което е изключително важно за изграждането на успешна бранд идентичност.

Избор на цветова палитра

Психологията на цветовете много често се преплита с брандирането. Известно е, че цветовете влияят на нашите възприятия по различен начин, затова трябва да са добре съобразени с бизнеса и посланието, което трябва да носят.  Цветовата палитра на един бранд обикновено включва 1-3 основни и още няколко вторични цвята. Тези нюанси трябва да се прилагат във всички рекламни материали и канали на бизнеса, за да се постигне уеднаквеност и хармония.

Избор на шрифт

Както вече споменахме, всеки визуален елемент във Вашата бранд идентичност трябва да допълва другия. Това се отнася дори за шрифтовете, които решите да използвате. Изследванията показват, че шрифтовете, използвани в логото, влияят на реакцията на публиката. Най-добре е броя на използваните да се ограничи до 2-3, за да не се предизвика объркване сред аудиторията.

Вярваме, че успяхте да се убедите колко е важна бранд идентичността, за да можете успешно да се отличите в морето от брандове и да бъде успешно разпознавани от потребителите! Ако срещате затруднение и се нуждаете от помощ при изграждането на своята бранд идентичност, ние от Progress Factory сме готови да съдействаме във всяка стъпка от процеса. Свържете се с нас за безплатна консултация!