
Какво е контент маркетинг?
Макар и да звучи много странно и иновативно контент маркетинга е разпространен много отдавна. Oще с първите печатни издания могат да се засекат рекламни материали, които да обясняват за предстоящо събитие, реклама на продукт или услуга.
Най-просто казано това е маркетинг със съдържание.
Не е нова технология, но е необходима, за да може един бизнес да бъде значим и да има възможността да се свързва със своите потенциални клиенти. Той се е доказал във времето като един от най-ефективните начини за създаване на дигитално присъствие. Контент маркетингът е подход за поднасянето на информация, с която да се ангажира читателя, като това може да се получи с текст или визуализация.
Използвайки го в цялостната си маркетингова кампания Вие представяте на вашите бъдещи клиенти едно ценно съдържание, което им носи допълнителна стойност.
За да бъде контент маркетингът ефективен, съдържанието трябва да е ангажиращо и качествено, като не трябва бизнеса да разчита само на това, а на цялостната маркетингова кампания. Когато се използват всички възможности на рекламата и маркетинга, това несъмнено води до по-доброто разпознаване на бранда и респективно повече потенциални продажби.
Къде може да намери място контент маркетинга?
Добре написаното съдържание намира своето място в различни публикации в новинарски медии, както и в постове в социалните мрежи и в рекламата. То може да бъде не само под формата на текст, но и като видео съдържание, изображение, инфографики и др.
Защо е необходим?
Използвайки контент маркетинга вие изграждате цялата визия на своя бранд като се доказвате като иноватор, експерт или източник на полезна информация за потребителите. Много често кампаниите, които се правят не са насочени към правилната аудитория. Използвайки похватите на контент маркетинга тази аудитория може да се отсее и да се достави съдържанието до правилната - тази която е ваш потенциален клиент.
Искаме да споделим с Вас 3 съвета, които ще помогнат да развиете една успешна контент маркетинг стратегия.
- Анализирайте добре аудиторията си и обособете основните типове интереси, от които се вълнува тя
- Експериментирайте с типовете съдържание
- Създавайте ценно съдържание, което носи истинска добавена стойност
Ако всичко това Ви се струва непосилна задача, за да се справите сами, винаги можете да се обърнете към нас - Progress Factory. Част от нашите дигитални услуги включват създаването на маркетинг съдържание, както и неговото разпространение в социалните мрежи. Ако желаете да встъпите с още една крачка напред, можем да Ви предложим също създаване и поддръжка на платени реклами във Facebook, Instagram, и Linkedin.
Свържете се с нас на телефон +359 888 252 723 или чрез нашата форма за контакт.