Как да създадем едно невероятно потребителско изживяване с нашият сайт?
Всички искаме да предоставим на нашите клиенти едно страхотно изживяване в и същевременно да ги предизвикаме да предпочетат нашите услуги и продукти. Дали всички успяват? Вероятно не, но ние ще ви предложим няколко съвета как можете да подобрите уебсайта си, така че той да бъде по-предпочитан от тези на конкурентите Ви.
Проектиране на уебсайт
Създаването на уебсайт е не лека задача, която често включва услугите на дизайнер и програмист и разбира се - една идея. За да може една идея да бъде наистина добра, тя трябва да се помисли как би изглеждала от гледна точка на потребителя, а не точно какво харесва самият собственик на сайта.
Пример:
За потребителите е важна цветовата гама. Те възприемат различните цветове по различен начин и колкото и даден цвят да се харесва от възложителя на сайт, той може и да не е подходящ за дадения бизнес.
- Бизнес - Сладкарница, а за основен цвят да се изисква да бъде син.
Синият цвят в хранителната индустрия почти винаги се е възприемал като нещо отровно или нещо което не е годно за консумация.
- Бизнес - Аптека - черен цвят
Черният цвят като цяло се смята за един от елегантните цветове. Но дали точно този цвят е подходящ за този бизнес? Черното символизира също мъка, тъга и често се свързва с различни траурни ритуали. Затова точно за този бизнес не би било добре да се използва, все пак идеята на аптеките е да предоставят цярове за проблеми.
Структуриране на уебсайт
За да може потребителя да счете вашия сайт за полезен и да предпочете вашите услуги и продукти, сайтът се нуждае от една добре структурирана основа, на която да се гради цялата конструкция. Така потребителя ще оцени всичката полезна информация и функционалности, които са в него. Необходимо е така да бъде изградено скелето на сайта, че с лекота потребителя да достига до нужната му информация. Затова е важно всички страници в него да бъдат свързани.
Изграждане на уебсайта
Това е една друга важна задача, която трябва да се изпълни правилно, за да може сайта да бъде конкурентен. Дизайнът на сайта трябва да бъде от една страна стилен и елегантен, а от друга - достъпен и улеснен за потребителя.
Желателно е да се използват ангажиращи визуализации и е задължително шрифтовете да бъдат четими - с необходимата големина и цвят.
Преди да приемете сайта от възложителя за изграждането му се уверете, че всички елементи са работещи - дали контактните форми изпращат писма, дали работят всички бутони, ако имате видеа - дали те се зареждат.
Дори и да сте изградили най-добрият сайт има случаи в които той не успява да генерира достатъчно приходи. В такива ситуации, с които ние от Progress Factory сме се сблъсквали често, правим цялостен анализ на даденият сайт и намираме и най-малките грешки, които възпрепятстват уебсайта да има желаният успех.
Ако сте послушали съветите ни и се нуждаете от допълнително преимущество, за да изпреварите конкуренцията си можете да се обърнете към нас на +359 888 252 723.