Как да печели бизнеса повече от социалните мрежи?

Как да печели бизнеса повече от социалните мрежи?

Как да имаме повече продажби? Как да накараме потребителите да изберат нашите продукти и услуги? Как да ни намерят по-лесно при търсене в Google? Това са въпроси, които всеки собственик на бизнес периодично си задава. За да стегнете до правилните отговори, ще Ви разкажем малко повече за работата на дигиталния маркетингов специалист.

В момента много хора поддържат различни социални профили, споделят информация за продуктите и услугите си. Това е лесно, когато си наясно с механизмите и методите за приканване на потребителите да направят някакво действие.

CTA (Call To Action) - това е способ, с който можеш да накараш потребителят да извърши някакво действие. То може да бъде визуално - изображение, видео или текстово (приканващ текст). Това е мощен метод за предизвикване на някаква реакция на потребителя. Вероятно и Вие сте попадали на различни такива публикации във Facebook като “Използвайте емотикона сърце ако харесвате ванилов сладолед или сложете палец нагоре ако харесвате повече шоколадов сладолед” - ето това е пример за някакво действие.

Дигиталният маркетингов специалист добре познава този и много други похвати, с които може да предизвика реакция от потребителите за извършване на някакво действие, като например да отворят даден сайт, за да направят поръчка, която е на определен продукт или да се абонират за бюлетин.

Преди публикуването на каквото и да е, дигиталният маркетингов специалист ще се запознае с бизнеса Ви. Ще се подготви като разбере повече за продуктите Ви, за местоположението на бизнеса Ви, както и друга важна информация, която би му била полезна, за да Ви представи в социалните мрежи. Разбира се, част от информацията ще се вземе от Вас - собственика на бизнеса, защото Вие го познавате най-добре.

Получавайки всичката тази информация, дигиталният маркетингов специалист ще изготви план за действие, както и ще Ви даде препоръки относно каква информация е добре или не е добре да се споделя в социалните медии.

За да може един дигитален маркетингов специалист да представи бизнеса Ви по начин от който да получите най-много дивиденти, той трябва да разбира не само от механизма на социалните медии, а също и от UX, за да може да обработва изображения, да може да пише увлекателно - защото дори и изображението ни да е страхотно ако текста към него не е издържан на ниво, ще сте похарчили парите си на вятъра.

В много случаи собствениците на бизнес предпочитат да наемат дигитална агенция за своите дигитални кампании. Една дигитална агенция, за да се нарече такава, трябва да има копирайтър, програмист и дизайнер като минимум, а щом предлага и дигитална реклама - задължително присъства в екипа и дигитален маркетингов специалист. 

Използвайки агенция Вие ще бъдете сигурни, че всичко ще върви по конец. Там възможността за някаква грешка е сведена до минимум, заради екипната работа на дигиталения маркетингов експерт, графичен дизайнер и копирайтър.

Ако търсите Вашата дигитална агенция можете да се свържете с нас - Progress Factory - нашите професионалисти ще Ви дадат експертно мнение и насоки за вашето успешно онлайн присъствие!