• Начало
  • Блог
  • Как да печели бизнеса повече от социалните мрежи?
Как да печели бизнеса повече от социалните мрежи?

Как да печели бизнеса повече от социалните мрежи?

Как да имаме повече продажби? Как да накараме потребителите да изберат нашите продукти и услуги? Как да ни намерят по-лесно при търсене в Google? Това са въпроси, които всеки собственик на бизнес периодично си задава. За да стегнете до правилните отговори, ще Ви разкажем малко повече за работата на дигиталния маркетингов специалист.

В момента много хора поддържат различни социални профили, споделят информация за продуктите и услугите си. Това е лесно, когато си наясно с механизмите и методите за приканване на потребителите да направят някакво действие.

CTA (Call To Action) - това е способ, с който можеш да накараш потребителят да извърши някакво действие. То може да бъде визуално - изображение, видео или текстово (приканващ текст). Това е мощен метод за предизвикване на някаква реакция на потребителя. Вероятно и Вие сте попадали на различни такива публикации във Facebook като “Използвайте емотикона сърце ако харесвате ванилов сладолед или сложете палец нагоре ако харесвате повече шоколадов сладолед” - ето това е пример за някакво действие.

Дигиталният маркетингов специалист добре познава този и много други похвати, с които може да предизвика реакция от потребителите за извършване на някакво действие, като например да отворят даден сайт, за да направят поръчка, която е на определен продукт или да се абонират за бюлетин.

Преди публикуването на каквото и да е, дигиталният маркетингов специалист ще се запознае с бизнеса Ви. Ще се подготви като разбере повече за продуктите Ви, за местоположението на бизнеса Ви, както и друга важна информация, която би му била полезна, за да Ви представи в социалните мрежи. Разбира се, част от информацията ще се вземе от Вас - собственика на бизнеса, защото Вие го познавате най-добре.

Получавайки всичката тази информация, дигиталният маркетингов специалист ще изготви план за действие, както и ще Ви даде препоръки относно каква информация е добре или не е добре да се споделя в социалните медии.

За да може един дигитален маркетингов специалист да представи бизнеса Ви по начин от който да получите най-много дивиденти, той трябва да разбира не само от механизма на социалните медии, а също и от UX, за да може да обработва изображения, да може да пише увлекателно - защото дори и изображението ни да е страхотно ако текста към него не е издържан на ниво, ще сте похарчили парите си на вятъра.

В много случаи собствениците на бизнес предпочитат да наемат дигитална агенция за своите дигитални кампании. Една дигитална агенция, за да се нарече такава, трябва да има копирайтър, програмист и дизайнер като минимум, а щом предлага и дигитална реклама - задължително присъства в екипа и дигитален маркетингов специалист. 

Използвайки агенция Вие ще бъдете сигурни, че всичко ще върви по конец. Там възможността за някаква грешка е сведена до минимум, заради екипната работа на дигиталения маркетингов експерт, графичен дизайнер и копирайтър.

Ако търсите Вашата дигитална агенция можете да се свържете с нас - Progress Factory - нашите професионалисти ще Ви дадат експертно мнение и насоки за вашето успешно онлайн присъствие!