НОВИНИ
Google Ads - 6 големи промени, които предстоят

В Marketing Live event 2019 Google се обърна към рекламните агенции от цял свят, обявявайки, че предстоят промени в стратегията за плащанията на клик (PPC). Какво да очакваме от Google по повод на рекламите? Представяме Ви 6-те големи промени, които скоро ще бъдат факт.

 

1. Discovery Ads

 

На събитието бяха представени нов набор от реклами – Discovery. Това ще позволи на рекламните агенции с плащане на клик да създадат въртележка с изображението (image carousel), за да привлекат целевата си аудитория. Този тип реклами ще помогнат на рекламодателите да показват рекламите си, когато целевата аудитория е най-готова да направи покупка.

 

2. Gallery Ads

 

Сега доставчиците на PPC услуги могат да направят своята реклама по-привлекателна.  Рекламодателят може да добави между четири и осем изображения с текстовото рекламно поле, за да изглежда още по-привлекателна рекламата му и да увеличи взаимодействието до 25%.

 

3. Интелигентно наддаване

 

Google е една от организациите, които най-много подкрепят и насърчават машинното обучение. Продължавайки тази традиция, Google въвежда интелигентното наддаване, което ще използва машинно обучение. Въз основа на различни критерии, избрани от рекламодателя, като например подобрена CPC, целева CPA, увеличаване на конверсията и т.н., ботовете за машинно обучение ще подобрят ефективността на рекламата с помощта на интелигентното офериране.

 

4. Bumper machine за обработка на рекламни видеа

 

Всички сме наясно каква рекламна сила крият видеата. По тази причина много агенции, които плащат на клик, пускат реклами в YouTube. Според Google 6-секундните рекламни видеа са много по-въздействащи от рекламите от 60-90 секунди. 

За да подпомогне рекламодателите, Google пуска Bumper Machine, с която всяка реклама с дължина до 90 секунди може да се съкрати до 6. Ще има и възможност за допълнителни редакции с инструменти. Тази промяна предстои да се случи съвсем скоро, споделят от Google.

 

5. Персонализирана аудитория

 

До днес Google позволява да избираме аудитория въз основа на поведение или професия. Въпреки това, за да надмине Facebook Ads, Google обяви, че пуска персонализирана аудитория. Скоро потребителската аудитория по интереси и афинитетната аудитория ще бъдат обединени в Google Ads. Ще има опция за персонализирана аудитория, която ще позволи насочване както на поведението, така и на аудиторията, базирана на професионални интереси. Тази промяна също предстои да бъде разгърната в детайли скоро.

 

6. 3D Ads

 

Това е нещо ново, което Google въвежда. Нов формат на дисплейни реклами, наречен Swirl е на крачка от реалността. Така всички потребители ще могат да взаимодействат с 3D обекти. Дигиталните търговци могат да използват съществуващите триизмерни активи на фирмата си, за да създават реклами, които ангажират потребителите, като им позволяват да завъртат обекта и да ги увеличават и намаляват. Ако вече имате триизмерни активи, можете да създадете рекламен елемент със Swirl, като използвате компонента 3D / Swirl в уеб дизайнера на Google.

 

Това са 6-те промени, които ще повлияят на начина на работа на PPC и стратегията им.

Ние, екипът на Progress Factory се стремим да бъдем в час с всички новости от света на дигиталния маркетинг и реклама. Разполагаме със сертифицирани PPC експерти и можем да Ви помогнем да получите повишена възвръщаемост на инвестициите, като се възползвате от тези огромни промени във ваша полза. Нуждаете се от изработка на уебсайт за Вашия бизнес? Ние ще Ви помогнем и за това. За повече подробности, свържете се с нас още днес.