Ефективни коледни реклами – идеи и съвети за успех

Ефективни коледни реклами – идеи и съвети за успех

Празничният сезон е в разгара си. Всеки трескаво избира подарък за най-близките, времето лети, а коледният дух е навсякъде около нас. Много брандове използват повода, за да пожелаят щастливи празници, генерирайки информираност за марката и изграждайки добро име. Други имат за цел да продадат даден тематичен продукт или по-ясно да популяризират марката (в крайна сметка това е най-популярният момент за покупки в годината).

Как да се възползваме от тази ситуация и да създадем ефективна онлайн реклама? Прочетете нашите съвети за успех.

 

Как да направим успешна онлайн реклама по празниците?

 

Кои са ключовите елементи на ефективната онлайн реклама?

Да предизвиква емоционална реакция

Дали това е топло чувство на носталгия, учестен сърдечен ритъм, породен от спомен, или неистов смях, няма значение. Емоцията в рекламата я прави истинска, запомняща се. Така тя заживява свой живот, споделя се от хората, превръща се във вайръл и хората не я подминават.

Да съобщава нещо ценно за бранда

Това е особено важно по Коледа. Подобно нещо е трудно постижимо, защото целта на всяка рекламна кампания са продажбите. Но предвид сезона, хората усещат, кога нещо надвишава комерсиалната страна на нещата. Добър пример са реклами, които се опитват да уловят или предадат „истинското значение“ на Коледа. Тоест, които засягат теми за семейството, за сплотеността, за даването и даряването, за благодарността и други в тази посока.

Да улавя гласа и идентичността на марката

Независимо дали са забавни и игриви, класически и познати, или замислени и сърцераздирателни, най-добрите реклами предават духа на компанията, за да се харесат на аудиторията, до която искат да достигнат.

Да завършва с призив за действие!

Общоизвестно е, че рекламата следва да каже на зрителя какво да прави – да натисне бутон, за да прочете, да поръча, да купи продукт и пр. Коледните реклами обаче са малко по-фини. Понякога тяхното послание е: „Весели празници от компанията X!” или „Благодарим Ви, че ни се доверявате толкова време. Желаем Ви светли семейни празници!“.

Този подход е добър и работи успешно, защото Коледа е чудесно време за марките да изградят доверие и информираност за себе си, дори ако това не води до директна продажба.

Помнете – най-добрите коледни реклами са тези, които се помнят и след периода на кампанията им!

Ако имате нужда от помощ за поддръжка на социални акаунти и Google кампании, дигитални банери и всичко друго, свързано с дигиталния свят, не се колебайте да се свържете с нас. Progress Factory е дигитална агенция с широк профил на дейност и богат опит.
Уверяваме Ви успешният брандинг не е само перфектен дизайн и вдъхновяващ текст на уебсайта.

 

Пожелаваме ви светли коледни и новогодишни празници с много здраве, успехи, вдъхновение и сбъднати мечти!