
Digital4Varna 2019 - новите дигитални тенденции
Ние в Progress Factory се стремим да сме в течение на всички новости около маркетинга и рекламата. На 29ти и 30ти юни имахме удоволствието да посетим морската столица и да присъстваме на конференцията Digital4Varna, където успяхме да се докоснем до гурутата на SEO оптимизацията, дигиталния маркетинг и управлението на съдържание в България. Водещ на събитието беше Явор Янакиев, който успя да разчупи обстановката с нетипични за такова събитие занимания като игра на зомбита - участниците бяха с изпънати ръце напред и издаваха звуци, присъщи на неживите.
Content is King или важността от качествено уникално съдържание
SEO конференцията мина под мотото "Content is King" като важността от качествено и регулярно съдържание беше многократно подчертана от всички лектори. Това е принцип, на който и ние в Progress Factory обръщаме особено внимание в управлението на нашите проекти. В сайтовете на клиентите, които ни се довериха добавяме качествено, информативно и полезно за потребителите съдържание. Може би това е и причината нашите проекти да се класират с лекота на челни позиции в резултатите от търсене.
Ролята на социалните мрежи
Засегната бе и темата за управление на социалните медии и тяхната особена важност за бизнеса в България. Мрежи като Facebook, Twitter, Instagram и Youtube спомагат за популяризирането на брандовете и ангажиране на потребителя. Те служат също като канали, в които се обявяват важни новини и събития за компанията, която презентират.
Новите платформи на пазара
Представени бяха също няколко платформи за навигиране на съдържание като Dreamshop и SaaS платформи като Cloudcart, които спомагат за по-бързото създаване и управление на онлайн магазини. Ние от Progress Factory сме винаги отворени за съвременни технологични решения, които спестяват време и усилия на екипа, както и бюджет на клиента.
В нашата практика сме тествали доста системи с отворен код или приложения, които се намират на външна хостинг услуга. Те обаче не винаги са оправдавали очакванията ни за сигурност и адаптивност на уебсайта. С тази цел създадохме наша платформа, благодарение на която успешно управляваме нашите проекти.
Уловката на фалшивите новини
В няколко модула на конференцията както и в дискусионния панел бяха коментирани фалшивите новини (информация) и как потребителите са готови да приемат нещо за истина само защото го има някъде в социалните мрежи. Такива новини или видеа бързо набират популярност благодарение на креативни дизайнери и монтажисти. Ние в Progress Factory проучваме внимателно и отговорно информацията, която разпространяваме за нас и нашите клиенти. Можете спокойно да се доверите на нашия екип за дигиталния маркетинг на Вашия бизнес.