НОВИНИ
5 често срещани клиентски грешки по отношение на SEO

Като клиент искате да продавате повече продукти и услуги, да намирате нови клиенти и да разширявате пазара си. В дигиталния свят това е постижимо. Преди всичко трябва да бъдете видими за гугъл търсачките. Това се случва, когато вашият фирмен уебсайт е оптимизиран за тях. Иначе казано целият процес по подобряване на съдържанието е продължителен и целта му е да се появите по-напред в резултатите в търсачките. Ако бъде постигнато по ефективен начин, това ще донесе редица плюсове за Вашия бизнес. Често обаче клиентът не е запознат изцяло с всички детайли, свързани със SEO, а това води до нереалистични очаквания от негова страна. Ето кои са най-често срещаните такива:

 

Класиране по популярна ключова дума/фраза на първа страница в Google

Всеки се стреми да бъде в топ резултатите на първа страница в Google. Вместо да се борите за най-популярната ключова дума, по която да ви намират, помислете за по-конкретни и дълги фрази, защото много често те носят по-добър резултат.

 

Вместо платена реклама, SEO със същите ключови фрази

Ако платената реклама не дава желаните резултати, често се предлага тя да бъде допълнена от SEO по конкретните ключови фрази и думи. Това значително ще подобри резултата, като ефектът ще бъде дълготраен дори след спиране на рекламата.

 

Да увеличим трафика, за да има повече продажби

Невинаги трафикът означава продажби. Ако съдържанието в уебсайта не е подходящо, ангажиращо или е твърде постно, няма как да очакваме продажби, въпреки големия трафик.

В подобна ситуация трябва да се проучи внимателно какъв е проблемът и след това да се изготви стратегия за неговото отстраняване в дългосрочен план.

 

Искам Вие да го направите

Много клиенти не желаят да се ангажират със SEO по никакъв начин, предвид че са се обърнали към дадена рекламна агенция или фирма, която прави всичко за тях. В подобни ситуации съветваме за по-добра комуникация между клиента и изпълнителя. Детайлното разясняване помага за по-доброто разбиране на процеса и изискванията на Google, които се променят във времето.

 

За два месеца ще се класирам по основните ключови фрази

Работата по SEO е дългосрочен процес. Нужно е търпение и усърдна работа, за да се получат нещата, както ги планираме. За един или два месеца няма как да се класирате първи в Google. Нужно е доста време, трупане на репутация, връзки, релевантно съдържание, за да се постигне желания ефект за даден бизнес. За да се случи това, важно е да си поставите сериозни и конкретни цели и да се работи по тяхното осъществяване с времето.

 

Ако имате нужда от професионална помощ за вашия уебсайт, не се колебайте да се обърнете към нас. Ние от Progress Factory сме рекламна агенция в София, която отделя специално внимание и време за всеки клиент. Подробно ще анализираме съдържанието на Вашия сайт, ще проверим конкуренцията и ключовите думи, ще ви изготвим препоръки за постигане на най-добри резултати в дългосрочен план. Ако желаете да работим заедно, свържете се с нас.